SF dag 3

22 november 2021 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag SF. Weer prachtig weer weer. Helder blauwe lucht lekker zonnetje en snel 20 graden buiten. De bus gepakt naar fisherman's wharf. Vandaar doorgelopen naar pier 39. Zoals echte amerikaniers  ene hotdog gegeten aan 1 van de vele kraampies aan de straat. Daarna de souvenir winkels afgelopen. Voor iedereen iets gekocht en daarna iets gaan drinken op een mooi plekje met uitzicht op de bay. Ikke kon het niet nalaten om een goeie cocktail te kiezen. Maar een licht ontbijtje en diene hotdog was niet genoeg bodem om de alcohol te neutraliseren. Beetje last van opstijgend vocht. Daarna terug gewandeld naar onze bus om nog een tourke hop on hop off bus te doen. Op tijd terug in het hotel om van het dagelijks wijnuurtje te genieten. Eten gehaald bij de gele M en op het kamertje opgegeten.
Morgen de rv gaan ophalen. Ene uber besteld en om 11 uur krijgen we onze camper die voor de volgende 19 dagen de onze zal zijn. We zijn zeer benieuwd. Morgen weer meer weer.

1. Miranda:
    22 november 2021
    Ook hier zeer benieuwd naar het campertje! En wat je voor mij hebt gekocht :) Amuseer jullie!
  2. Johan Ghesquiere:
    23 november 2021
    Hoe zijn de prijzen daar
    ?
  3. Jp brands:
    26 november 2021
    In dollars. Hahaaaa
    Prijzen van uit eten vergelijkbaar met bij ons maar dan in dollars. Goedkoopste was 80 dollars voor eten en drinken en duurste was 125 dollar voor 4 personen. Voor een gallon benzine betalen we ongeveer 5 dollar.