Toscane 2018 dag 3

2 augustus 2018 - Firenze, Italië

Beste bolgvolgers,

gelukkig heb ik mijn favoriete zwemshort mee. De mooie roze. De italianen zullen nogal verschieten.

Alleee, we zijn na een toch wel lange rit van meer dan 500 km in firenze aangekomen. Lokale biertjes hebben we mee. Lokaal van bij ons uit de streek dan wel. Moeten nog op zoek naar ene goede wijnboer voor goede wijn voor bij het eten.

Mooie camping met mooie ruime plaatsen als je lang genoeg zoekt. Sanitair blok om de hoek, goed zwembad, lekkere douchkes en weinig inspiratie om veel te schrijven.

Mss laters.

1. Jos Mellaerts:
    2 augustus 2018
    amaai nog niet, als dat geen douches zijn om inspiratie op te doen dan weet ik het niet hahahaha
  2. Mia Brands:
    3 augustus 2018
    Mooie foto van de camper ,
  3. Johan Ghesquiere:
    4 augustus 2018
    Popol, goed uw reisblog, maar de mobile home kennen we ondertussen wel. Uw zwemsport ben ik vergeten. Misschien eens een fotootje ervan...
    Groetjes aan allen daar
  4. Jp brands:
    4 augustus 2018
    @johan, ik kan niet veel andere fotokes posten. Fotos van mijne foto camera kan ik moeilijk omzetten naar de ipad helaas. Andere foto over tripjes zullen dus wat later volgen spijtig genoeg