Toscane 2018 dag 4

4 augustus 2018 - Firenze, Italië

dag volgers,

Gisteren was internet in heel toscanie op, helaas. Vandaag hebben ze het weer terug open gezet.

Wel gisteren in firenze geweest. Vorige keer was alweer meer dan 8 jaar geleden. We hadden op een kaart aangestipt wat we zouden willen zien. Daarna een looproute uitgestippeld. Om even voor 10 uur zaten we in campingbusje dat ons naar het centrum van firenze (florence) bracht. Nog even lopen tot aan ponte vecchio. Ik kan daar veel over vertellen maar dat ga ik niet doen. Via via naar palazzo vecchio. Ik kan daar veel over vertellen maar dat ga ik niet doen. Via via naar piazza della signoria. Je raad het al....juist ja, Ik kan daar veel over vertellen maar dat ga ik niet doen. Nog een leuk terrasje gevonden tusse alle chineeskes en japannerkes. Heerlijke cappuccino gedronken. Van daaruit weer een piazza of was het een piazza. Kweet het niet meer en valt dus niet veel over te vertellen. Dat zal ik dus ook niet doen. Daarna naar een marktje via via gelopen alwaar we iets van de medici tegengekomen. Ik kan daar veel over vertellen maar dat ga ik niet doen. Lekkere italiaanse broodjes gegeten met heerlijk salami en kaas. Mmmmmmm was echt lekker. Terug gelopen en via een ponte weer terug naar het busje. Was ondertussen alweer tegen 16 uur. Al met al heel mooi en veel gezien.

Terug op de camping het zwembad ingedoken en beetje op de bedjes gekeken. Volgens de dames liepen er een paar hotties rond. Ook de heren kwamen ogen te kort. Al met al dus een goede camping.

Vandaag wordt het echt warm dus beetje platte rust voordat we morgen via de chianti route naar het zuiden van toscanie trekken naar sarteano alwaar we 7 overnachtingen hebben op een luxe camping.

dadelijk gaan zwemmen. Ik mocht van lientje mijne baywatch zwembroek te dragen. Iemand van de volgers geinteresseerd in een fotoke van mij in mijne baywatch?

Caio

1. Johan Ghesquiere:
    4 augustus 2018
    Beetje vertellen hé. Chianti route doet me nog steeds watertanen. Deden dit met vespa
  2. Mia Brands:
    We moeten smiddags binnen blijven omdat het buiten veel te warm is ,(33)graden