Malibu beach

5 december 2021 - Malibu, California, Verenigde Staten

Gisteren aangekomen in los angelos. Na een lange tocht door de desert via yoshua tree national park naar onze camping. We logeren een beetje buiten LA aan de pacific ocean. In Malibu om precies te zijn. We kijken vanuit onze berg op de oceaan uit. Mooi zicht alweer. Vandaag eerste uitstap haar LA. Eerst beetje met de uber naar santa monica pier en vandaar verder met de metro tot in downtown LA. Zonnetje laat ons vandaag een beetje in de steek maar we zien toch al blauwe gaatjes verschijnen. Straks weer meer weer…

1. Miranda:
    Hallo beste reizigers,
    Mooi LA, Pim heeft destijds in LA de hike gedaan naar het Hollywood Sign, tocht van een paar uur, steil omhoog langs een smal paadje (ik ben halverwege afgehaakt, te warm, te steil..), maar dan heb je ook wat. En natuurlijk de Universal Studios met geupgrade tickets, kostbaar, maar dan kun je zo in alle attracties, dus dan heb je ook wat. Alleh, nog hele mooie dagen in Malibu en LA!
  2. Ingrid:
    6 december 2021
    Oh wauw zeer mooi Malibu beach. Steffi van The Bold heeft daar een sjoon huiske ;).
  3. Jp brands:
    6 december 2021
    Aha, welk nummer? Aan de pacific highway? Wij ‘wonen’ kort bij nummer 20640.
  4. Johan Ghesquiere:
    9 december 2021
    Hoe gaat het met ons dochter, en ook met jullie he. Rijden jullie niet naar het binnenland? Ik lees veel kust?