Toscane 2018 dag 10

11 augustus 2018 - Castiglione del Lago, Italië

beste volgers,

We hebben besloten om Sarteano een dagje eerder te verlaten. Vanalles geprobeerd om een auto te huren. Behalve een mercedes voor het luttele bedrag van 240€ voor 2 dagen plus koste om te brengen en halen a 40€ in totaal hebben we onze plannen beetje gewijzigd. Eergisteren met de bus naar montepulciano geweest. Was heel goed te doen. En bij gebrek aan autohuur had jos het idee om met de camper eerder te vertrekken om een dagje en nachtje te blijven aan lago trasimeno. Gisteren gekeken voor een camping plekje. Is camping Listro in  Castiglione del Lago geworden voor een dagje. Moet zeggen geen verkeerde keuze. Volgens het meisje van de camping hadden we een plaatsje OP het meer. Ze heeft niks gelogen. We liggen op een plekje aan het meer. Kunnen bijna vanuit de camper met de zweetpatatjes in het water baden. Echt ongelooflijk mooi hier.

Lago

Niks gelogen he. Andere fotos staan onder de fotos. Klink logisch lijkt me.

We worden morgen dus wakker en kijken zo uit over het meer. Nu nog eens zien wat we gaan doen de rest van deze namiddag. Mss bootje huren.....