Toscane 2018 terugweg

17 augustus 2018 - Ottmarsheim, Frankrijk

Beste volgbloggers,

We zijn idd begonnen aan de terugreis. Eergisteren van rome tot aan parmaham gereden. De bedoeling was om over genua, stukje zwitzerland over frankrijk terug te rijden en de laatste avond ergens gaan eten. Helaas was dat restaurant dicht dus dat plan ging sowieso niet door. En zonder brug ook niet door genua te rijden. Wel het is dus het stadje parmaham geworden voor de eerste stop. Vanuit rome helemaal langs de kust tot in carrara en dan richting binnenland. Erg mooie route met prachtige zicht op de zee. Door dorpjes en kleine stadjes, gaat niet heel vlug maar wel kunnen  genieten. Eerste stop dus parmaham. Gelukkig weer een camping met enige heuveltjes dus het nodige klimwerk. Slordige camping, niet iets om lang te blijven. Tweede dag door sweiz richting Duitsland. Weer een 500 km dichter bij huis. Poesjes we komen eraan. Omgeving mulhausen een camping gaan zoeken. Kwamen we uit bij camping lug ins land. Leuke camping zwembad, restaurant, sanitairblok valkbij. Prima dus. We zagen al dat de meisjes in het restaurant drindl's droegen dus de keuze was snel genaakt. Herrliche speizen en grooossse bieren und madchen in drindls. Voila. Meer moet dat niet zijn. Aperitiefke gedronken, eten besteld. Wat was dat goed zeg. Heerlijk eten, echt super lekker en dat voor een campingrestaurant!! We waren alle vier onder de indruk. Nog een spelleke gespeeld buiten, tandjes poetsn en gaan slapen. Ik loop sanitairblok binnen. Alles super de luxe. Regendouches die je in de meeste luxe hotels niet tegenkomt. Alles zeer ruim bemeten. Daar wil ik morgen een douchke gaan nemen.

Na een heerlijk warm lux douche moment zitten we alweer in de camper op weg naar huis. Poesjes, we komen eraan. We rijden vandaag tot in echternacht en morgen is de reis gedaan.

Gruss gott

1. Miranda:
    17 augustus 2018
    Een goede terugreis en behouden thuiskomst! Geniet nog van de laatste
    dagen!
  2. Ingrid:
    17 augustus 2018
    Goede thuisreis en straks weer lekker thuis! 👍
  3. Mia Brands:
    18 augustus 2018
    Gelukkig weer gezond en veilig thuis