Toscane met de Kaya

16 juli 2018 - Hulshout, België

beste volgens

Nog 14 dagen en dan vertrekken voor  18-19 dagen naar toscane met de mobile home  (een super deluxe mobilvetta Kaya genaamd) van Jos en Marleen. Zij hebben ons gevraagd om mee te gaan op vakantie en het is dus het mooie toscane geworden. Lientje en ikke verheugen ons  erorm om door dit mooie stukje italie te rijden. Het wordt dus een rondreis via duitsland en oostenrijk naar toscane. Daar veel cultuur opsnuiven maar zeker ook lekker eten en drinken  en veel plezier maken zal deel uit maken van onze reis. Onze reis in italie eindigt met een bezoek van 3 dagen aan het prachtige Rome. Een camping onder de rook (waarschijnlijk wierrook!!) van vaticaanstad. Daarna volgen we de kust terug naar huis, via zwitzerland en frankrijk terug naar Belgie.

Ik zal mijn best doen om jullie via deze blog op de hoogte te houden van onze reis.

Grtz jp

1. Jos Mellaerts:
    16 juli 2018
    Super JP :-) schrijf jij maar, dan kan ik (bijna) gewoon "copy paste" doen naar mijn reisblog want ik ga geen tijd hebben, ik moet mij "dotate di aperitivo" maar het wordt inderdaad een "indimenticabili" vakantie :-p (Lientje niet verklappen wat mij vlot Italiaans betekent hé hahaha)
  2. Lientje:
    16 juli 2018
    Dat het indimenticabile wordt, dat staat vast!
  3. Mia Brands:
    18 juli 2018
    Fijn geniet maar van alles ,want na een jaar hard werken ben ik blij dat jullie nu lekker kunnen ontspannen,liefs Mam ,
  4. Miranda:
    28 juli 2018
    Heel veel voorpret alvast voor jullie allen en succes met het (in)pakken!
  5. Levi Ghesquiere:
    29 juli 2018
    Goeie reis gewenst! Geniet er maar van!
  6. Mia Brands:
    1 augustus 2018
    Van voorpret geniet je ook al ,