New York

26 april 2018 - New York City, Verenigde Staten

Eerste deel van de reis zit erop. Auto naar zaventem. Inchecken, douane, naar de gate en dan wachten, wachten, wachten. Nog een half uur voordat we boarden. Net een ontbijtje gedaan.

Word een drukke dag. Vanavond 21:00 uur NY time zijn we pas in het hotel. (+6 uur.) zijn we  dus bijna 22 uur in de weer. Hopelijk kunnen we wat slapen op de vlieger....

idd een zeer drukke dag. Net pas aangekomen in ons hotel. Grote mooie ruime kamer. Kirsten heeft haar eigen  kingsize bed. Ik ben bang dat ze daarin gaat verdwalen.

Dag 1 : België - New York / New York City Sightseeing tour

Yeah, America, here we come! We vertrekken ’s morgens met een rechtstreekse vlucht van Brussel naar New York. Onze reisbegeleider helpt je met het inchecken en je maakt kennis met de groep. Aan- komst in Newark of JFK airport rond de middag Samen met je tourleader start je met een city tour door de Big Apple. Je bent meteen overweldigd door de skyline van deze wereldstad.

In de vooravond check-in in het prachtige hotel Sheraton Parsippany (of gelijkwaardig) waar je kan bekomen van de reis en genieten van de faciliteiten (spa, tness, sauna, jacuzzi,...).